MaNuSia MuDaH Lupa.....  

Wednesday, January 28, 2009

Minggu lepas "bos kecik" datang ofis aku..

dia datang nak ambil report akhir tahun.....
aku ingat dia datang kejap je rupanya lama juga....
layan jelah dah bos datang...
dia bersembang banyak perkara dari hal berkaitan keja
sampai hal nak suruh aku jadi orang tengahmasukmeminang..he....he...
sambil bergurau dengannya aku cakap aku belom tamat
belaja berpantun untuk meminang anak dara orang....
sedang seronok bersembang satu topik
yang menjadi tanda tanya dalam diri aku...
waktu itu perasaan aku bercampur baur antara
sedih,geram,benci dan sebagainya..
betul ke pe yang member aku cakap ne????
aku macam kurang percaya sebab dari aku
dengar dari member lain,ceritanya lain....
adakah dia juga macam aku menjadi mangsa
permainan manusia yang suka aurtar...
tapi aku sedih dengar dia menjadi
bahan kutukan yang teramat hebat
dari orang yang penah dia tolong
untuk memudahkan urusan
yang sukar menjadi mudah...
ini kebalasan yang dia patut terima
diatas pertolongan yang dihulurkan????????
tiada perasaan bersalah ke didalam sanubarinya....
aku ingat dia dah stop rupa belom lagi..
masih ada lagi kisah yang menarik untuk
santapan haluwa " bos kecik"
andai cerita ini sampai di telinga orang tertentu
pasti berlakunya" perang besar"
kalah perang di GAZA..he...he...
aku rasa lebih molek orang tertentu tau
dari mulut orang lain bukan dari mulut ku......

"senjata kesabaran mukmin adalah kesabaran"

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ MaNuSia MuDaH Lupa.....

 

Design by Amanda @ Blogger Buster