bosaannnnnnnnnnn  

Monday, April 20, 2009


aku rasa pe yang kulaku sejak kebelakangan ini
begitu membosankan
jiwa aku mengitu kosong...kosong.....kosong sesangat
aku kesepian yang teramat sangat...ahhhhhhhhhhhhh
fikiran aku keliru dan celaru dengan keinginan jiwa ku
aku suba meleraikan kekustan yang melanda fikiran ku
tapi menemui jalan buntu....
makin ku cuba meleraikan kekusutan
makin hati dan perasaan ku sakit...sakit sesangat
aku jadi jelik dengan permainan di sekeliling aku...
banyak yang hipokrit dari yang benar....
banyak penipuan dari kejujuran....
pe yang penting puas hati bila dapat permainkan
kaum yang lemah
penah ke mereka fikir kelemahan
dan kekurangan dirinya
sebelum menunding jari kearah orang lain..
entahlah.......sukar nak dihuraikan segalanya

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ bosaannnnnnnnnnn

 

Design by Amanda @ Blogger Buster