peminat misteri  

Wednesday, May 6, 2009

tidak ku sangka dalam kesibokkan aku
aku berurusan dengan satu badan berunifom
bagi tujuan menjayakan program yang ku rancang
rupanye aku ada peminat misteri...jeng...jeng...
aku sendiri pun tak pasti kenapa dia suka kepada ku
nak kata aku ne ketagori cantik dan ada paras rupa
jauh panggang dari api.....
entahlah tidak dapatlah aden nak kobarkan
aku pun tidak tau yang aku ne ada peminat misteri
dia tau pe yang aku lakukan sepanjang hari...
pelik bin ajaib
semasa aktiviti aku berjalan
aku tidak sedar kehadirannye
dia hanya memerhati tingkah laku dan gerak geri aku
tapi aku sedikit pun tidak perasaan diri aku diperhatikan
alhamdullilah aktiviti aku berjalan dengan jayanya
selesai aktiviti aku mendapat sms dari peminat ku
bunyinya menarik membuat aku mampu tersenyum
"tahniah...senyuman wak menawan"
kah...kah...lawak betul ada jugak mat jiwang
tapi ku anggap itu hanya gurau je......
dia sering mengatakan aku ne wanita pelik
tapi bagi ku pe yang peliknya...aku pun tak taulah
kini antara ku dan dia terjalin persahabatan
buat masa ne persahabatan kami hanya di alam maya
berkali dia mendesak ingin bersua muka
tapi hati ku belum terbuka ingin bertemunya
aku lebih selesa berhubung melalui sms
tapi tak pasti sampai bila..........
entaahhhhhhhhhlaaaahhhhh



AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ peminat misteri

 

Design by Amanda @ Blogger Buster