SaLam PerSaHAbatan Bermula  

Friday, June 26, 2009

KINI SALAM PERSAHABATN KEMBALI BERTAUT



Dalam tak ada mood..sedang aku termenung
aku dikejutkan dengan bunyi telefon
melihat skrin hp nombor ne aku tidak kenali
aahhh angkat jelah..kesian pulak..
waaah terdengar suara seorang jejaka
jadi segar bugar aku dibuatnye
tapi tak nak kedengaran gelojoh aku pun
uat cover sopan dan selamba bersahaja..
bila dia memperkenalkan dirinya
ya Allah sahabat chat aku..
aku katakan pada nya ingat dia
dah melupakan aku
dan tidak sudi lagi berkawan dengan diriku ini
rupanya sangkaan ku tidak benar belaka
semalam kami mengambil peluang bertukar
khbar dan cerita kehidupan masing-masing
semalam sempat aku bersembag dengannye
banayk pandangan dan nasihat
yang diatitipkan buat diri ku
terharu aku mendengarnya ..
insyaallah akan ku semat didalam hati
dan akn ku jadikan pedoman..
ku harap persahabat
antara ku dan dia akan berkekalan
walaupun dia milik orang lain....
kepadanya kuhulur tangan tanda salam persahabatan
semoga engkau sudi menerimanya...



AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ SaLam PerSaHAbatan Bermula

  • Sifu Mirza
    June 26, 2009 at 2:25 PM  

    salam...

    persahabatan yang mulus sudah pasti berpaksikan 'unconditional love' @ kasih sayang tanpa syarat...

    ibarat "tidak sempurna iman kamu jika kamu tidak mencintai saudara kamu sebagaimana kamu mencintai diri kamu.."

    :-)

 

Design by Amanda @ Blogger Buster