kehadiran orang baru..................  

Monday, September 22, 2008

Hari ini aku memanjatkan kesyukuran teramat sangat pada Allah swt
pada pukul 10.30 pagi aku menerima panggilan telefon
dari abang ku menyatakan
kak ipar ku selamat melahirkan bayi lelaki,beratnya 4 kg...
(beratnya macam aku masa bayi)
tapi jangan tanya berat sekarang lari orang mendegarnya.he.....he....
tapi ada cikit kehampaan..aku ingat dapat baby perempuan...
sebelum ne semua anak buah aku lelaki..
(hampir menagis melayan telatah mereka yang lasak sangat)
tapi tak pelah bukan rezeki nak dapat baby perempuan
mungkin lepas ne dapat yang perempuan pulak....
ku pujuk hati sendiri....nak orang tersayang pujuk tidak jumpa lg..he...he...
aku teramat bersyukur sangat baby dan kak ipar ku selamat dan sihat
bila ku lihat wajahnya putih dan bersih
agak ne yang sering orang perkatakan muka yang tak penah buat dosa
pipinya begitu tembam dan dagunya berlapis macam pipi mak usunya..
tapi rasanya pipi mak usunya lagi tembam kot...
kalau baby tembam orang geram dan suka....
tapi bila dah dewasa orang lari tegok pipi yang tembam itu he.....he.......
kepada semua anak buah yang sangat cerdik dan bijak walaupun nakal
mak usu sentiasa mendoakan kalian menjadi manusia berguna , memperolehi kebahgian dunia dan akhirat dan menjadi manusia yang berguna....amin

AddThis Social Bookmark Button


 

Design by Amanda @ Blogger Buster