Yb tunaikan janji.....  

Saturday, December 13, 2008


bergambar bersama Yb dan buku sumbangan

TERIMA KASIH DAUN KELADI...
ESOK LUSA YB BOLEH BAGI LAGI...............

Alhamdululilah aku terkejut campur gembira...bila seorang member libry memaklumkan bahawa Yb kawasan ku ingin datang ke perpustakaan(opis ku)..siap ada wartawan sinar lagi...he..he... pas ne aku mesti glomor gilor....
rupanya permohonan sumbangan buku yang aku mohon
rupanya telah diluluskan...macam tak percaya je(macam mimpi..)
aku ingt permohonnan itu tak berjaya
aku hampir-hampir terlupa dekat permohonan buku itu...
aku harap dengan ada sumbang ini dapat menarik minat pelajar sebangsa aku
lebih minat membaca dan berjaya dalam pe jua bidang...
agar mereka setanding dengan bangsa asing...
dalam kegembiraan hasil susah payah ku..
ada suara sumbing yang kedengaran dibelakang...
suara yang tidak puas hati..
aku dikatanya gilar pangkat dan nama"kaki bodek" heeeee..
macam-macam lah perangai orang sekeliling aku ne...
aku sekarang malas nak fikir dan nak ambik pusing pe orang cakap...
asyik dengar cakap org dan kritikan orang aku makin jadi dungu...
paling teruk takut nak melakukan sesuatu @ mara kedepan....
jadi ambik iniseetif diam kan diri je..
itu lebih baik dari mulut bising tapi keja satu pun tak jadi...
"mulut kasi kunci tangan kasi jalan buat keja"...
aku akan lakukan andai ia mendatangkan kebaik buat diri ku,
perkhidmatanku dan masyarakat.......
















AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ Yb tunaikan janji.....

 

Design by Amanda @ Blogger Buster