Thursday, March 26, 2009

heee......heeeee....betul-betul menyusahkan aku je orang tua ne
aku dah plan aktiviti yang best-best selama 1 abad setengah
tiba-tiba ada pulak simalau yang tak diundang yang nak ubah plan aku
heeeee.............heee.......rasa nk ku cekik-cekik je
ooooiiii ne dah melamapu ne....
lepas aku berbincang
dengan semua pihak
yang terbabit semua bersetuju

dan berjanji nak memberi
kerjasama dalam
menjayakan program yang
aku rancangankan
aku ingat lepas ne cuma tunggu debaran
nak menjalankan kan aktivti yang dirancang
tiba-tiba hari ini aku dapat panggilan
dari salah seorang rakan kerja usahasama aku
ada khbar yang kurang menyenangkan....
aku mula-mula fikir ne biasalah masalah kecil
selepas dia menceritakan semuanya
dan perkara pe yang berlaku
perasaan aku menjadi tidak tentu arah,
geram ,menyampah dan kecewa cikit
maafkan aku wahai teman
ko menjadi mangsa keadaan...
aku tahu ko berasa serba salah
sini ko nak menjaga perasaan kawan mu

agar tidak terlalu kecewa
dan sebelah sana ko harus akur dengan kata bos mu
kerana dia lebih berkuasa....
kini yang mampu ku katakan pada mu
"bagi aku masa untuk menenangkan fikiran ku
yang serabut ini dan mencari penyelesaiannya"
teman mengertilah aku tidak marah
@ pe jer yang ko sangkakan pada ku...
aku berdiam untuk mencari ketenangan
sebarang seketika...
maafkan aku........
tidak terniat nak mendiamkan diri uat kak tertunggu jawapan
untuk mendapatkan kepastiaan.......



AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “

 

Design by Amanda @ Blogger Buster