tersepit dan terkepit  

Thursday, March 5, 2009

haaaaaa macam mana aku nak mulakan
buntu betul fikiran aku nk cari ayat yang sesuai
agar tidak menyinggung perasaan dia
andai aku terterus terang takut menyakitkan hatinya
susah bila nak menegur orang yang fikirannye tertutup cikit
depan keta dia cakap boleh terima tapi bila belakang kutuk kau2 punya ayat
dah dua hari masalah ini bermain dekat otak aku ne...
yang ini siap mendesak supaya aku melakukan sesuatu
sebelum pihak mereka adukan pada pihak atasan
mereka menyatakan aku bertanggung jawab
menegur tinggah lakunya
aku terangkan kepada mereka cari nak menutarakan
pandangan dan komplen mereka...tapi mereka terus mendesak
tapi bila ku perhatiakan memang perangai dan tinggah lakunya makin menjadi- jadi
aku tiba-tiba teringat pepatah menyatakan
"diluah mati mak ditelan mati bapak"
bukan sorang pengguna yang menegurnya tapi sudah
beberapa ramai dah mengadu hal yang sama pada ku..
aku tak mau sebab dia sorang habis
nama libry kesayangan ku tercemar
kerana aku dan rakan2 lain berusaha menaikan nama libry ini.....

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ tersepit dan terkepit

 

Design by Amanda @ Blogger Buster