MimIK WAjah  

Wednesday, March 25, 2009

MImik WajAH pelbagai AKsi

PENAT...PENAT...TIDAK SUKA..BUANG MASA...
ucapan yang acap kali meniti di bibir mereka..
mereka disekeliling ku
yang begitu merasakan keselesaan


aku cover ayu..he...he... kesabaran masih menebal lagi
sabar selagi terdaya yang paling penting "senyum lah aiii cik mek molek"



banyaknya ujian dan masalah bila nk melakukan kebaikan
waduh!!!!! kepalaku jadi teleng tapi belum terbalik lagi
tapi nampak masih steady lagi




Penat. Penat kerja. Penat fizikal. Penat hati dan perasaan.
Penat dari segi segala.



aku hampir jadi syaitan bertanduk bila

pe yang aku rancang kan mendapat tentangan yang hebat
aku rasa pe usaha aku lakukan selalu tidak kena
bila berbicara tentang pendapat dan buah fikiran
diam seribu bahasa...suruh buat lagilah "hampeh"


angin ,benci ,menyampah betul aku
pandai cakap, pandai menentang dan mematahkan semangat orang
aku terlalu lemas dan rimas dengan orang yang hipokrit.












AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ MimIK WAjah

 

Design by Amanda @ Blogger Buster