blog punya pasal  

Thursday, July 16, 2009

Didunia ne aku jadi pelik betul
dengan peragai hamba Allah dimuka bumi ini
bila buat baik disalah ertikan di gelar "perampas"
bila tidak ditolong dikata"kedekut ilmu"
aku kehairanan sangat bila
membaca mesej yang masuk
meminta aku jangan ada pe2 perasaan padanya...
aku menarik nafas sedalam-dalamnya...
pening kepala aku memikirkan maksud mesej
yang baru aku terima...ne kes pe pulak
takkan sebab aku tolong buatkan blog
aku dituduh nak merampas hak orang lain..
tak ada maknanye benda ne semua...
aku menolongnya sebab dia
sendiri merayu dekat aku
menolongnya membuat blog untuk dirinya..
aku pun membantu atas nama sahabat...
aku dengan nya sebelum ni begitu rapat
tapi aku masih waras
batasan pergaulan antara kami
aku tau dia tunangan orang
tapi kenapa aku dijadikan musuh
bila aku telefon untuk bertanya sesuatu urusan
dia langsung tak angat telefon tapi
mesej bernada sindiran pasti ku terima darinya..
aku dituduh cuba nak merosakkan hubungan
dia dengan tunangan dia......
pedihnya hati ku dituduh sedemikian tuduhan..
tapi nak selamatkan keadaan aku buat pandai je..
tak kempunan aku padanya
walaupun sebesar hama
uat abeh beras je.......





AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ blog punya pasal

 

Design by Amanda @ Blogger Buster