EMOSI Oh emosi  

Friday, July 24, 2009

hari ni mood aku kurang semangat cikit
aku tak sendiri ada kala tidak faham dengan perangai diriku
ada masa dan seketikanya aku terlalu cepat sangat emosi
tidak tentu pasal...aku pun rasa hairan kepada aku jadi begini
ada kala terfikir jugak kenapalah
aku menjadi seorang yang terlalu
cepat bebenar emosi.....aku cuba membaiki emosi ku..
andai aku tersinggung aku akan cepat melenting
tapi yang pelik aku akan cepat sejuk
aku akan merasa bersalah ,sedih dan menyesal
kepada mereka yang menjadi mangsa amarah ku
malam tadi dengan emosi yang tidak menentu
aku telah menyinggung perasaan kawan karibku
aku tahu asalnye dia hanya bergurau saja
tanpa sengaja aku telah menyebabkan
dia tersinggung dan terus mendiamkan diri
ku lihat air mukanya berubah...
kutahu dia marah dengan kata-kata ku
sebelum dia menghantar aku pulang
dia siap berkata "dia sayangkan aku "
dan dia x akan samakan aku dengan mana-mana
perempuan yang dia kenali........
aku duduk termenung sekeita
Ya Allah aku begitu "KELIRU"
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ EMOSI Oh emosi

 

Design by Amanda @ Blogger Buster