Dugaan......  

Friday, August 7, 2009

10/8/09 aku kena pergi ujian ketangkasan menaip
kepala aku pening nak tumpang sape pergi shah alam
aku terpaksa menebalkan muka...
bertanya sipolan ne si polan nun...
tapi pasti ada seribu satu alasan..tapi aku faham keadaan mereka
aku hampir putus asa..air mata kekecewaan hampir menitis
tapi aku pujuk hati jangan cepat putus asa
ne mungkin Allah nak menguji kesungguhan aku..
lastnya aku memohon kepada yang Maha Esa..
"dipermudahkan urusan ku" akhirnya
Allah mendengar rintahan suara hati dan permohonan dari hambanya
doa aku dimakbulkan..seorang teman menelefon
mempelawa aku pergi bersamanya...
dikala waktu itu hanya perkata syukur lahir dari mulut ku...
air mata kegembiraan menitis..
terima kasih kak fazilah kerana mempelawa saya
menumpang kak...
tak lupa juga terima kasih pada hani
kerana mengambil berat pasal saya
saya faham keadaan hani
yang memerlukan perhatian lebih pada mak yang sedang sakit....

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ Dugaan......

 

Design by Amanda @ Blogger Buster