Monday, August 17, 2009


AKU TIDAK AKAN BERSUARA LAGI...
AKU AKAN TERUS MELANGKAH TANPA MENOLEH KEBELAKANG LAGI


aku rasa sudah tiba masanya aku
bagun dari kegagalan dan kekecewaan
yang melanda diriku...
aku terasa begitu bodoh menangisi pekara
yang tidak sepatutnya aku tangisi..
aku terlalu alpa kerana mengimpikan kebahagian
yang tidak pasti yang hanya omong kosong je
aku dah mengabaikan tanggungjawab ku
kepada orang tua ku...
kerana keterlalu mengharapkan sesuatu..
ku rasa sudah sampai masanya aku
berubah dan mengubah diri ku
supaya menjadi seorang insan yang tabah
mengharungi kehidupan yang mencabar
ku tahu ianya tidak semudah yang
di ucapkan dan difikirkan
tapi aku terpaksa dan memaksa diriku
agar tidak goyah dan rebah
mengharungi dugaan yang mendatang
aku akan bangkit meneruskan cita-cita
dan impian ku agar lebih maju
akan ku buktikan kepada mereka yang memandang
aku hanya sebelah mata...
bahawa aku boleh berjaya dalam kehidupan
dan mampu hidup tanpa meraka
kini aku hanya mampu berdoa pada yang Esa
agar aku diberikan kekuatan....
untuk ku buktikan.....amin



AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “

 

Design by Amanda @ Blogger Buster