peperiksaan oh peperiksaan  

Monday, August 17, 2009



alhamdulillah lega teramat lega bebenar
tapi sebenarnya belom boleh lega sangat
keputusan peperiksaan belom diketahui..
tapi buat masa ne dah boleh joli dan enjoy katak
aku boleh menyambung permainan game ZUMA
yang lama terpaksa ku puasakan demi
menghadapi peperiksaan JPA dan Ketangkasan menaip
tapi aku redha kerana aku dah usaha
aku dah buat yang terbaik
aku study macam nak pecah kepala otak aku
tapi alhamdulilah peyang ku baca sedikit
sebanyak ada yang keluar
tapi tak pastilah betul @tidak jawapannye
lepas habis exzam buku aku simpan dalam almari
buat masa ne tidak mahu tengok buku
kepala sudah pening..
jadi aku simpan dulu buku buat seketika ini...
nak rehatkan otak aku yang sudah keja keras kerana terdesak..
nak kembalikan ia seperti keadaan asal..
he...he...
hooooooreyyyyyyyyyyyy.

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ peperiksaan oh peperiksaan

 

Design by Amanda @ Blogger Buster