mengecat punya pasal  

Wednesday, September 16, 2009


waduh...waduh tinggal
beberapa hari lagi berlalunya bulan ramdhan
sedih rasanya...cepat betol masa berlalu
mak dekat rumah dah bising rumah belom siap
berkemas...waktu cuti lah aku ambil peluang
mengemas mana yang patut...
semuanya aku kena buat sendiri kali ne..
selalu kak aku yang akan membantu..
tapi kali ne dia x dapat cuti raya..
selama 2 hari dua malam
aku mengecat rumah...
aku rasakan tulang-tulang
dekat badan aku macam nak patah je
aku rasa urat-urat dekat badan aku
macam kena pintal-tintal....
rasa macam nak menangis je..
selepas mengecat pasti merengek-regek
kepenatan.......
tapi best dan puas hati bila tengok hasil keja tangan sendiri
walupun tak secantik mana pun..
tapi kira ok sesangat...cantik woooo
kini aku mampu menarik nafas lega
dah siap mengecat.....
jiran -jiran giat mengusik aku
mereka cakap nak terima bakal suami ke



AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ mengecat punya pasal

 

Design by Amanda @ Blogger Buster