bersin oh bersin  

Wednesday, November 19, 2008



Hari ini aku kurang sihat...asyik bersin je...kepala sakit sangat
rasa nak baring je...aku telefon "bos kecil"nak mohon cuti...
belum pe-pe lagi dia cakap tidak boleh..alasanye tiada sape nak bantu
staf keja lagi seorang....alsan betul...kalau ikut kewarasan takkan staf
yang dah lama berkhidmat tidak boleh menjalankan tugas sendiri.....
aku malas nak cakap banyak aku terus mematikan talian..
buat sakit hati je...
hari ini ditempat keja...aku tak mampu buat sebarang keja...
aku hanya duduk di bilik komputer..menjadi permerhati saja...
aku perasa ada dikalangan staf yang tidak puasa hati dengan
ku hari ini..lantaklah...aku dah tidak boleh paksa diri....
ko nak muncung sedepa...
muncung lah tapi jangan sampai tersangkut..he..he

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ bersin oh bersin

 

Design by Amanda @ Blogger Buster