sms  

Friday, November 21, 2008

Sms yang ku terima masih terbayang-bayang baris katanya di mataku..
aku terkejut sebab no pengirim sms itu aku tidak kenali....
mula-mula timbul juga tanda tanya dan keraguaan....
setelah disoal selidik ya memang hampir betul....
rupanya ibu kepada seorang "teman tapi mesra"
banyak pekara yang kami bualkan...segan dan gabra juga aku
maklumlah bercakap dengan bakal mak mentua..he..he..
perasaan je(aku gurau je tau....)malam tadi aku tidak dapat tido lena masih terdengar-dengar
luahan perasaan ati seorang ibu yang mengharapkan sesuatu dariku....
aahhhhh penyakit betul...kini ati aku berbelah bagi antara sayang,
kasih,kasihan dan sekutu dengannya...bila ku tanya kata hati
hati ku belom bersedia untuk dikongsi bersama insan lain...
jiwa ku belom rela untuk semua ini berlaku...
aahhhhhhhhhhh aku menjadi seorang insan yang fobia
dengan sikap insan bernama "lelaki"...aku teringat kata seorang kak
"lelaki beriman hampir pupus"mungkin ada betulnye.....
tapi aku tahu tidak semua lelaki macam itu....
ibunya inginkan kepastian padaku...
lidah ku kelu nak berkata-kata....fikiran ku kosong waktu itu..
hanya yang mampu ku lakukan agar si ibu tidak begitu megharap
dan menanti pekara yang tidak pasti..ku katakan padanya
biar kami berkawan dahulu....(ini yang buat aku x gomar,bilo omak dah masuk campur)

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ sms

 

Design by Amanda @ Blogger Buster