"bos kecik'  

Monday, November 17, 2008

Lama rasanye tidak menulis...ahhh rindu betul tp kekangan masa
uat aku terpaksa melupakan seketika...
tapi ari ne aku nk berdating dengan blogku buat seketika sebelum menyambung keja...
hari ini aku masuk keja dalam pukul 8.30 pagi...perancang kerja yang pe yang ingin ku lakukan sudah terlakar di minda....sebelum memulakan ape 2 tugas rutin harian mesti membaca surat khabar..sedang asyik membaca gosip dunia artis....'bos kecik ' telefon...
alahai kacau daun betul lah..dengan salam tidak berjawab dengan nada yang keras dia menyuruh aku pergi ke perpustakaan daerah dalam masa segera....
menurutnya ada perkara mustahak yang nak dibincangkan...
aduhhh gawat betul...aku pun bagitahu permasalah aku...
(x ada kenderaan nak pergi sana dalam keadaan segera) dengan ego dia cakap itu bukan masalah dia...kasar betul bahasanya tp aku sedar aku hanya pekerja bawahannya
tp dia silap aku juga manusia yang mempunyai perasaan....
lastnya aku buat tidak tau je...dia telefon semula memberitahu
dia nak maklumat yang dia pesan suruh cari...
alamak aku tidak cari satu pe pun maklumat lagi...
aku ingat aktiviti yang dia nak jalankan itu tidak menjadi sebab tiada
menampakkan tanda-tanda aktiviti itu berjalan..
aku inagt aktiviti dia hanya projek' gajah putih "je..he...he...
pe lagi macam lipas kudunglah aku mencari
sedikit maklumat sambil menanti member
yang juga kebetulan nak pergi sungai besar...
semua maklumat aku copet dalam internet...
(aku terpaksa kau memaksa aku buat bergitu...he..he..)
sampai sana ku serahkan semua maklumat yang dia minta...
komennya banyak betul....aku hanya menganguk saje...
malas nak komen pe2..yang aku hairan orang lain yang menyanggupi
nak buat semua tapi satu habuk pun tak ada"cakap tidak serupa bikin lah"
last-last aku yang terkena......sabor je lah.....

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ "bos kecik'

  • kesturi
    November 17, 2008 at 5:13 PM  

    ... 'bos kecik ' ke ... ' bos besar ' ke ... ikut jugak ikut arahan ... pe lagi ... gi le buat ape yg di suruh tu ... hehehe ...!
    sabo jer le dayah ... susah jugak klu ada bnyak ' bos ' ni ...!

  • anggerik
    November 18, 2008 at 1:26 PM  

    ya...menurut kata member ku
    "aku orang kecil ko orang besar"
    jadi ikt jelah arahan...
    "bos besar ckp x dengar arahan borang skt awk dkt sy" mcm penah ku dgr ayat 2 dimana ya????
    pasti kalian pun pnh dgr ayat ini

 

Design by Amanda @ Blogger Buster