"ahhhhhhhhh bosaaaaannnnn "  

Wednesday, February 18, 2009




hari ne kepala ku pening cikit...
aku tidak taulah sejak kebelakangan ini

kesihatan aku tidak begitu baik...
aku acap kali capik bila melakukan tugas lebih...

keadaan kesihatan tak menentu membuatkan aku rasa kurang selesa
tapi aku gagahkan diri juga...
kerana banyak pekara yang menuntu perhatian ku...

bila malam aku tidak dapat melenakan mata...
tak taulah kenap dengan diri ku ini...ya Allah...
aaahhh bulan ne aku tidak menafikan sedikit tertekan...
insyallah aku cuba sedaya upaya mengatasi dan
melalui semua ini dengan hati yang tenang...
aku jugak tidak penah lari mendengar bahan perbualan
yang begitu hangat tentang diri ku atau orang lain
aku dah terlalu muak mendengar semua ini...
bila aku ambik pusing kepala ku pun jadi pusing
aku begitu cepat menjadi seorang yang moody..
aku mengambil keputusan ikut cara pak pandir

"ada telinga dengar"
"ada mulut diam"
"ada mata tengok je"
lantak lah komo he...he....
aku rasa mendiamkan diri lebih baik dari berkata-kata

AddThis Social Bookmark Button


 

Design by Amanda @ Blogger Buster