DIKAU begitu MENGERTI  

Saturday, February 14, 2009


DIKAU begitu MENGERTI


Pagi ne aku telah merancang nak susun buku,
bertabur betul...issssshhh tak baik bersungut....
sedang aku menyusun buku.memberku sekerja ku datang mendapatkan ku
dengan nafas yang tercugap-cugap seolah-olah baru menamatkan larian 100 meter..
aku ingat ada orang gila dekat bawah..aku rasa berdebar-debar...
rupanya dia memberitahu yang "kulaannya "mempelawa dia tumpang g kursus..
oooo aku ingat pelah lah tadi..aku dengan niat nakal menyusik memberku
aku nak tumpang dia sekaliwktu nak pergi kursus..
yang dibuat oleh HQ untuk semua stafnya...
aku macam tidak percaya mendengar pe yang kuar dari mulutnya..
waktu itu aku terkedu dan ati kecil ku sedikit terguris...
tapi itulah hakikat yang terpaksa aku terima
andai tidak memiliki pe2 dan hanya tau nak menyusahkan orang je...
(aku tidak salahkan sape2 pun...aku cuba memahami keadaan mereka)
tapi waktu itu serta merta aku teringat seorang member yang rapat dengan ku
ku anggap dia macam kak ku..dia banyak bersusah payah dan membantu ku dikala
aku mengalami kesukaran dan kebuntuan..
budi baiknya tidak mampu terbalas oleh ku...yang hanya mampu ku lakukan
mendoakan dirinya semoga perolehi keberkatan hidup dunia dan akhirat
murah reziki dan dikurniakan kesihatan amin............

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ DIKAU begitu MENGERTI

 

Design by Amanda @ Blogger Buster