Akan Ku Balas Dendam....  

Monday, October 20, 2008

Ya Allah mata ku terlalu mengantok sangat..
tidak bermaya nak melakukan tugas...
rasanya nak kulelapkan mata sebarang 5 minit @lebih...
tapi takut tak pasal-pasal glomor aku masuk surat khbar sinar...
dikawasan opis aku banyak sangat
wartawan yang tak bertauliah...
semuanya GP (gila pangkat)....
akibat kekurangan tido kepala ku menjadi sakit sangt..
rasa mcm nak pecah....
malam tadi kawasan perumahan tempat tinggal ku dan kawasan yang sekutu dengannya mengalami
masalah ganguan bekalan elektrik...
mak ai lama betul 6 jam....(tersiksa betol aden)
cuaca waktu hujan tapi tidak rasa sejuk tapi panas berbahang..
mungkin dah lama tak hujan...
bila hujan turun keluarlah haba yang terperap itu...
aku tidak dapat melelapkan mata..
aku paksa jugak mata pejam tapi teling ku
terdengar nyanyian nyamuk nyaring betul...
nyamuk berdansa depan muka ku....
badan ku jadi santapan nyamuk...
mungkin darah ku rasa sedap
maklumlah darah anak dara..he..he...
badan tidak selesa kerana kepanasan...
penat bergolek macam nangka busuk
akhirnya aku tertido....kurasakan baru nak bermimpi...
emak dah panggil bangun untuk pergi kerja....
aduhai terseksanya jiwa ku...
bila ku lihat jam sudah pukul 7.30 pagi...
Ya Allah aku dah terlambat nak pergi kerja...
nasib baik opis dengan rumah hanya 5 minit je...
(nasib waktu ne tengah cuti solat)
Ya Allah hari ne ku rasa jam berputar terlalu lambat sangat...
aku nak segera balik rumah aku nak membalas dendam
kerana malam tadi tidak dapat tido lena...
pandanganku kini kelihatan bantal melambai-lambai memanggil ku
segera pulang...he...he....

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ Akan Ku Balas Dendam....

 

Design by Amanda @ Blogger Buster